پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer


هر ساله در چنین روز هایی فصل جدید سریال فوق العاده محبوب و دوست داشتنی Game of Thrones پخش خود را آغاز می کرد، اتافقی که امسال نیفتاد و این فیلم با چیزی حدود ۲ ماه تاخیر پخش می شود. حالا طرفداران این سریال منتظر شنیدن هر خبر تازه ای درباره سریال مورد علاقشان هستند و شبکه HBO با علم به این موضوع اقدام به انتشار تعدادی عکس و تصویر از صحنه های فیلم و بازیگران فصل جدید این سریال کرده است.


گرچه طرفداران سریال Game of Thrones امسال باید بیشتر از سابق منتظر فصل جدید سریال مجبوبشان باشند اما در حال حاضر از هر زمان دیگری به پخش این سریال نزدیک هستیم و دیگر چیز زیادی نماده. شاید برای یادآوری این نکته است که شبکه HBO 15 عکس از فضای جدید سریال و بازیگران این سریال منتشر کرده است، بازیگرانی که با ایفای نقش خود ما را عاشق خودشان کرده اند یا حتی بعضی هاشان مورد تنفر ما هستند. فرزندان استارک همگی (به جز یک نفر) حاضر هستند و آن ها را میبینیم و همینطور بازمانده های نسل لنیستر. همچنین کاراکتر های مکمل نقش های اصلی را در این عکس ها میبینیم، کسانی که تاثیر زیادی در رونتد سریال دارند.

تقریبا غیر ممکن است که از روی این عکس ها بخواهیم روند داستان سریال را حدس بزنیم و بفهمیم که قرار است در آینده چه شود. درواقع اطلاعات به خصوصی را نمی توانیم از روی این این عکس ها متوجه بشویم، اما می توان گفت که احتمالا ( و فقط احتمالا) کار های ابتدایی ساخت سریال و فیلمبرداری آن تمام شده و درگیر بقیه ی کارهای سریال و آمده سازی آن برای پخش هستند.

اولین قسمت از این فصل سریال در روز یکشنبه ۱۶ جولای از طریق شبکه HBO پخش می شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی