پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer


تا کنون ۲۴ فیلم از مجموعه ی James Bond ساخته و اکران شده است و این مجموعه را به یکی از پرطرفدار ترین و مجبوب ترین مجموعه های سینمای جهان کرده است. ویژگی منحصر این مجموعه این است که داستان آن تمام شدنی نیست و تا مدت ها قابل ادامه دادن است و حالا صحبت هایی از ادامه ی این مجموعه و جزییات آن به میان آمده.

حالا که مدت زمنی از آخرین فیلم مجموعه ی James Bond می گذرد طرفدارن این مجموعه سوالات زیادی را در این رابطه مطرح می کنند، اینکه ادامه ی این فیلم ها چه می شود و فیلم بعدی چه زمانی ساخته می شود یا عوامل فیلم بعدی چه کسانی هستند و … اما مهم ترین سوالی که شاید این روز ها مطرح می شود این است که آیا Daniel Craig در نقش خود برای بازی در قسمت بعدی هم حضور دارد یا اینکه باید منتظر دیدن چهره ی جدید از مامور ۰۰۷ باشیم؟ با توجه به صحبت های زیادی که شده و شایعاتی که منتشر شده احتمال دارد دیگر Craig در این مجموعه بازی نکند که در این صورت نام های زیادی برای پذیرفتن نقش او مطرح می شوند که مهم ترینشان Tom Hiddleston و Dan Stevens و Emily Blunt و Idris Elba هستند.

البته که هنوز هیچ صحبت قطعی در این زمینه نیست و معلوم نیست که سر انجام بازیگر اصلی این مجموعه چه چیزی خواهد شد اما مسئله ای که در حال حاضر در اولویت قرار دارد حق ساخت فیلم های دنباله است. گزارش هایی منتشر شده که منبع اصلی این گزارشات New York Times می باشد و طبق این گزارش ها در حال حاضر ۵ شرکت به دنبال گرفتن حق ساخت فیلم های James Bond هستند. کمپانی Sony که ۴ فیلم قبلی این مجموعه را ساخته امتیاز ساخت این فیلم را داشت ولی تاریخ این امتیاز در سال ۲۰۱۵ و بعد از فیلم Spectre منقضی شده که یعنی حالا برای پس گرفتن این امتیاز باید با ۴ شرکت بزرگ دیگر در این زمنیه رقابت کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی