پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer


مانی که استودیوی Marvel خبر هایی درباره پروژه های بعدی خود و از همه مهم تر ادامه ی مجموعه ی Avengers منتشر کرد معلوم بود که با یک پروژه بزرگ سر و کار داریم. اینکه این استودیو به یکباره برای دو دو دنباله از این مجموعه برنامه ریزی کرده باشد و این خبر را منتشر کند یعنی حرکت عظیمی در حال انجام است.



زمانی که کمپانی Marvel برای اولین بار ساخت فیلم Avengers 3 را اعلام کرد مشخص شد این استودیوی در حال برنامه ریزی برای یک جرکت بزرگ است. اولین نکته و مهم ترین نکته در این خبر این بود که این خبر فقط درباره ی Avengers 3 نبود، این خبر درباره ی Avengers 3 و Avengers 4 بود که قرار بود در ادامه ی یکدیگر با نام های Avengers: Infinity War – Part 1 و Avengers: Infinity War – Part 2 ساخته شوند. در نهایت اما Marvel تصمیم گرفت که دومین فیلم به عنوان قسمت دوم داستان نباشد و به این ترتیب نام Avengers 3 به Avengers: Infinity War تغییر کرد و از آن به بعد برای Avengers 4 هنوز نامی انتخاب نشده است.

نکته ی مهم در مورد این دو فیلم این است که Marvel می خواهد اوج توانایی و شکوه خود را در این دو فیلم به نمایش بگذارد و حساب دیگری بر روی این دو فیلم باز شده. در ادامه برای کارگردانی Avengers 3 و Avengers 4 از دو کارگردان استفاده شد. کارگردانان فیلم های Captain America: The Winter Soldier و Civil War یعنی Joe و Anthony Russo که برادر یکدیگر هستند و با هم کار می کنند. قصد استودیو از انتخاب این دو نفر این بود می خواستند در حرکتی بی سابقه هر دو فیلم را به طور همزمان فیلمبرداری کنند به این شکل که حتی بعضی از روز ها هر دو فیلم در یک روز فیلمبرداری داشته باشند.

حالا اما خبر هایی که جدیدا منتشر شده عنوان می کنند که تصمیم سازندگان تغییر کرده و فیلم های Avengers 3 و Avengers 4 دو فیلم جداگانه هستند که همه چیزشان از یکدیگر جداست از جمله فیلمبرداری. این مطلب را Kevin Feige مدیر عامل Marvel در صحبت با سایت collider تایید کرده و گفته که آن ها تصمیم گرفته اند یک فیلم را بسازند و تکمیل کنند و سپس به فیلم بعدی بپردازند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی