پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

۱۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

http://naghdefarsi.com/media/kunena/attachments/8299/1219678_543.jpg

جکی چان با یک مجموعه کارتونی سه بُعدی تحت عنوان «همه ماجراجویی‌هایی جدید جکی چان» به تلویزیون باز می‌گردد. به گفته سازندگان، هزینه تولید این انیمیشن سریالی حدود شش میلیون دلار برآورد شده و قرار است چان با سر و شکل کودکی‌اش در این کارتون 104 قسمتی به تصویر کشیده شود. ستاره فیلم‌های اکشن-کمدی به همراه تیمی از قهرمانان خردسال باید از سرزمین جادو و خواب و خیال، در برابر هیولاهای مهاجم دفاع کنند و ماجراجویی‌هایشان به طور همزمان از سه شبکه ماهواره‌ای کودک و 200 شبکه تلویزیونی در سراسر چین روی آنتن خواهد رفت.

http://naghdefarsi.com/media/kunena/attachments/8299/1220599_558.jpg

در حالی که کم‌تر از سه هفته به اکران گسترده دنباله جدید «نگهبانان کهکشان» باقی مانده است، جیمز گان سازنده دو بخش نخست این مجموعه ابرقهرمانی در صفحه فیسبوک خود از همکاری دوباره با استودیوی «مارول» و نویسندگی و کارگردانی قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» خبر داده است. کریس پرت، زوئی سالدانا و دیوید باتیستا ستاره‌های قسمت دوم نیز به احتمال فراوان در دنباله بعدی پروژه مارول حضور خواهند داشت و کوین فایگی هم تهیه‌کنندگی قسمت سوم را به عهده دارد.



http://naghdefarsi.com/media/kunena/attachments/8299/fury-010-w700.jpg


یلم «هکسا ریج» (Hacksaw Ridge) ساخته ی مل گیبسون، آخرین فیلم معروفی است که به پیچیدگی های جنگ در جوامع انسانی پرداخته اگر چه در نهایت نتوانست جایزه ی اسکار بهترین فیلم را به دست آورد. در ادامه به فهرستی به ترتیب زمانی از بهترین فیلم های جنگی که در تاریخ سینما ساخته شده اند اشاره کرده و اطلاعاتی در مورد آن ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

http://cdn.zoomg.ir/2017/4/80699678-0d19-434b-a6ca-a22e803dd815.jpg


سریال عاشقانه/رازآلود Thirteen Reasons Why، جدیدترین محصول نت‌فلیکس است که به ماجراهای بعد از خودکشی یک دختر نوجوان می‌پردازد.



جهت مشاهده کلیپ به صفحه آپارات ما مراجعه کنید.



لینک سریع کلیپ : کلیک کنید


گروه HAREM شاه دزد های زن را بشناسید/The Blacklist " حرم " صدو و دومین اسم در لیست سیاه ریموند است/ قسمت های از سریال لیست سیاه/کانال ما رو دنبال کنید

جهت مشاهده کلیپ به صفحه آپارات ما مراجعه کنید.




آشنایی با مکس یک سگ خانگی/The Secret Life of Petsزندگی مخفی حیوانات خانگی نام انیمیشن بسیار جذاب است که در سال 2016 منتشر شده است این کلیپ روایتی از زندگی این سگ و صاحبش است / با کانال ما همراه باشید

جهت مشاهده کلیپ به صفحه آپارات ما مراجعه کنید.



 تریلر 1 فیلم سینمایی دزدان دریایی کاراییب 5

جهت مشاهده کلیپ به صفحه آپارات ما مراجعه کنید.



 چی بود چی شد /Doctor Strange 2016

چی بود چی شد /Doctor Strange 2016 قسمت های از فیلم جذاب دکتراسترنج / یک جراح با استعداد اما متکبر و مغرور که پس از حادثه ای ناگوار شغلش را از دست می دهد، راه تازه ای را پیش روی زندگی اش می بیند. او توسط یک جادوگر آموزش می بیند تا از دنیا در برابر افراد شرور محافظت کند./با کانال ما همراه باشید



سال‌ها است که شاهد فعالیت سرویس نت‌فلیکس هستیم، سرویسی که در این مدت تغییراتی تدریجی را هم تجربه کرده و مدتی است به مرحله‌ای رسیده که خودش فیلم و سریال می‌سازد. همین اتفاق باعث شده این شبکه بتواند در این سال‌ها به شکل قابل‌توجهی تعداد مخاطبانش را افزایش دهد. حال نت‌فلیکس اعلام کرده می‌تواند تا آخر این هفته یک رکورد مهم را از خود به جا بگذارد.


http://cdn.zoomg.ir/2017/4/c5c663e4-75a9-4c96-80b0-4451fe28f1df.jpg


اپیزود اول فصل جدید سریال Prison Break زنده‌‌کننده‌ی حس و حال همان اکشنِ پرهیجانی است که زمانی عاشقش بودیم.

اگر می‌خواهید بفهمید بعد از تمام این سال‌ها واقعا هنوز از ته قلب برای بازگشت «فرار از زندان» آماده بوده‌اید و واقعا هنوز این سریال را به خاطر جنس خاصی از تلویزیون که ارائه می‌دهد دوست دارید، به خاطر بیاورید در لحظه‌ای که تیتراژ قسمت اول فصل پنجم پخش شد چه حس و حالی داشتید.