پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer


در حال حاضر شرکت Marvel در حال آماده سازی خود برای یک اکران قوی و قدرتمند برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 جدیدترین فیلم ساخته ی James Gunn است و بیشترین خبر هایی که از این شرکت بیرون می آید درباره همین فیلم است اما این ها باعث نمی شود که درباهر بقیه ی فیلم های در دست ساخت این کمپانی خبری منتشر نشود و یا گفتگوی در این مورد نشود.


با وجود خبر هایی که درباره فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر می شود با توجه به اینکه به زودی این فیلم اکران می شود، اما خبر هایی هم درباره کمپانی Marvel  فیلم های بعدی این شرکت که مربوط به بعد از سال ۲۰۱۷ می شود شنیده شده است. این که بین فیلم های دیگر این کمپانی یکی را به عنوان خبر ساز ترین و داغ ترین فیلم مورد بحث انتخاب کنیم کار بسیار دشواری است ولی قطعا اولین فیلم ابر قهرمانی کمپانی Marvel که شخصیت اول آن یک زن است از فیلم هایی است که باید درمورد آن صحبت کرد. فیلم Captain Marvel یکی از فیلم هایی است که منتقدان سینما به آن پرداخته اند، فیلمی که قرار است Brie Larson ، برنده ی جایزه اسکار، در آن به ایفای نقش بپردازد.

در روز گذشته و در طی مصاحبه ای که با Kevin Feige مدیر عامل شرکت Marvel در سایت collider صورت گرفته و موضوع بحث فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 بوده، Feige درباره خیلی چیز های دیگر هم حرف زده که از آن میان می توان به فیلم Captain Marvel اشاره کرد که بالاخره به طور رسمی تاریخ شروع فیلمبردای اعلام شد.

Feige تایید کرد که فیلم Captain Marvel از فوریه ۲۰۱۸ فیلمبرداری خود را آغاز می کند تا برای اکران در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ آماده شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی