پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer


آخرین فیلمی که Martin Scorsese کارگردانی آن را بر عهده داشته فیلم Silence بود که در سال گذشته اکران شد و موفقیت خوبی داشت. بعد از آن بود که فیلم بعدی Scorsese برای اکران در سال ۲۰۱۸ اعلام و نام آن The Irishman شد. در این فیلم ستارگان بزرگی از جمله Robert De Niro و Al Pacino بازی می کنند و فیلمنامه نویسی آن بر عهده ی Steven Zaillian است. حالا اخباری منتشر شده که ممکن است پروژه بعدی Scorsese از حالا معلوم شود.


Martin Scorseseدر پروژه هاحتمالی جدید خود به دنبال دور هم جمع کردن دو تن از بزرگترین همکاران خود، Robert De Niro و Leonardo DiCaprio می باشد. این تیم قرار است دور هم جمع شوند تا فیلمی بر اساس کتاب Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI به نویسندگی David Grann بسازند. فیلمنامه ی این فیلم را نیز Eric Roth می نویسد، کسی که وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم های Munich و Curious Case of Benjamin Button را بر عهده داشته و توانایی های خود را در نوشتن فیلمنامه به خوبی نشان داده.

داستان اصلی کتاب Killers of the Flower Moon درباره ی کشتن تعدادی از اعضای یک گروه هندی تبار است که در محل زندگیشان یک منطقه ی نفتی یافته اند و اتفاقاتی که بعد از آن رخ می دهد.

سایت Deadline در این باره گزارش می دهد که شرکت Imperative Entertainment اجازه ی ساخت این فیلم را بر اساس کتاب Grann به مبلغ ۵ میلیون دلار از او خریداری کرده و حالا این شرکت به دنبال Scorsese و De Niro و DiCaprio است تا در این فیلم حضور داشته باشند. نکته ی مهم درمورد این سه نفر این است که هنوز هیچکدام به طور رسمی به کار اضافه نشده است و هنوز هیچی قطعی نیست اما هر سه نفر خیلی جدی به این فیلم فکر می کنند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی