پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer


ر حال حاضر یکی از شبکه هایی که سریال های زیادی در حال پخش دارد و همه ی آن ها به نوعی طرفداران خاص خود را دارند شبکه ی CW است و حالا زمانبندی پایان این سریال ها اعلام شده است.

 شبکه CW شب گذشته برنامه زمانبندی خود را برای پایان سریال هایش در پایان بهار و ابتدای تابستان اعلام کرده است. در بین این سریال ها اسم های پرطرفداری مثل Arrow و The Flash و Supergirl دیده می شود و این در حالی است که سریال هایی مثل iZombie و The Originals چند هفته ای بیشتر پخش خواهند شد.

سریال Riverdale تازه ترین سریال این شبکه است که در حال حاضر فصل اول آن پخش می شود و آخرین قسمت آن در تاریخ ۱۱ ماه می منتشر خواهد شد. مخاطبان این سریال قطعا تا پایان سریال متوجه می شوند که چه کسی Jason Blossom را کشته است.


سریال بعدی، سریال پر طرفدار و ادامه دار Supernatural است که آخرین قسمت از فصل جدید آن در تاریخ ۱۸ ماه می پخش خواهد شد. چیزی که درباره ادامه این سریال می دانیم این است که Supernatural برای حداقل یک فصل دیگر تمدید شده است.

 


فصل دوم سریال Supergirl هم در تاریخ ۲۲ ماه می تمام می شود و درست یک ساعت بعد از آن آخرین قسمت از فصل سوم سریال Jane the Virgin پخش خواهد شد.


در سریال The Flash هم سرانجام Iris West توسط Barry Allen و تیمش بر علیه Savitar مشخص می شود. آخرین قسمت از این فصل سریال در ۲۳ ماه می پخش می شود.


سریال های Arrow و The 100 هم در یک شب پخش می شوند و به این ترتیب آخرین قسمت هر دوی این سریال ها در تاریخ ۲۴ ماه می خواهد بود.


و اما سریال های iZombie و The Originals. سریال The Originals که بعد از پایان یافتن The Vampire Diaries تنها بازمانده از دنیای خون آشام هاست چند هفته ای بیشتر پخش می شود. درباره فصل بعدی این سریال هنوز صحبتی نشده و معلوم نیست که ادامه داشته باشد یا خیر و اگرچه خیلی ها علاقه دارند کاراکتر های مورد خودشان از The Vampire Diaries را در این سریال ببینند هنوز هیچ خبری برای تایید این موضوع منتشر نشده. آخرین قسمت The Originals قرار است ۲۳ ماه ژوئن پخش شود و از آن سو سریال iZombie که هنوز تکلیف قصل بعدی آن مشخص نیست و آخرین قسمت آن در ۲۷ ژوئن پخش می شود.

در آخر هم آخرین قسمت از این فصل ( و در کل آخرین قسمت سریال) سریال Reign در ۱۶ ژوئن پخش می شود.

 

 

    



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی