پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

چندی پیش بود که خبری مبنی بر ساخت فیلمی بر اساس بازی ویدیویی Rampage منتشر شد، فیلمی که قرار بود Dwayne Johnson در آن به ایفای نقش بپردازد. حالا بنا بر گزارشات فیلمبرداری و ساخت این فیلم شروع شده و کارهای ساخت فیلم همانظور که عوامل آن انتظار دارند در حال پیگیری است.



فیلمبرداری فیلم Rampage، فیلمی که بر اساس یک بازی ویدیویی است اغاز شده. این فیلم در اصل بر اساس یک بازی ویدیویی با همین نام می باشد که شرکت Midway اقدام به ساخت و توزیع آن نموده بود. شخصیت اول فیلم را همانطور که از قبل هم می دانستیم Dwayne Johnson یا همان The Rock بازی می کند.

درباره عوامل فیلم Rampage باید گفت که این فیلم درواقع همان تیمی که بر روی فیلم های Journey 2: The Mysterious Island و San Andreas  کار می کرده را دور هم جمع کرده. کارگردان هر دوی این فیلم ها Brad Peyton بود و Johnson نیز در هر دو فیلم بازی کرده بود. حالا کارگردانی فیلم Rampage هم بر عهده ی Peyton است و این یعنی یک همکاری دوباره برای او و Johnson. همچنین کار نوشتن فیلمنامه ی Rampage بر عهده ی Carlton Cuse و Ryan Condon قرار دارد که هر دوی این افراد سابقه کار با Johnson را دارند، Cuse که یکی از نویسندگان فیلم San Andreas  بوده و Condon نیز در تیم نویسندگی فیلم Hercules که Johnson در آن بازی کرد.

شخصیت کاراکتری که Johnson قرار است آن را ایفا کند، خیلی خاص است و به عنوان سر دسته ی یک گروه ضد شکار های غیر قانونی در روآندا شناخته می شود و سر و کله زدن او با حیوانات و شکارچیکان و …

در این فیلم Malin Akerman به عنوان شخصیت منفی و نقطه ی مقابل Johnson بازی می کند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به Naomie Harris و Joe Manganiello و Dean Morgan اشاره کرد.

خبر فیلمبرداری این فیلم را نیز Hiram Garcia از تهیه کنندگان فیلم در صفحه ی توییتر خود منتشر شد و حالا با این خبر باید منتظر جزییات بیشتر درباره فیلم باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی