پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

پیشنهاد

پیشنهاد فیلم وسریال Film series offer

http://naghdefarsi.com/media/kunena/attachments/8299/1220599_558.jpg

در حالی که کم‌تر از سه هفته به اکران گسترده دنباله جدید «نگهبانان کهکشان» باقی مانده است، جیمز گان سازنده دو بخش نخست این مجموعه ابرقهرمانی در صفحه فیسبوک خود از همکاری دوباره با استودیوی «مارول» و نویسندگی و کارگردانی قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» خبر داده است. کریس پرت، زوئی سالدانا و دیوید باتیستا ستاره‌های قسمت دوم نیز به احتمال فراوان در دنباله بعدی پروژه مارول حضور خواهند داشت و کوین فایگی هم تهیه‌کنندگی قسمت سوم را به عهده دارد.

گان دیروز با انتشار این خبر در صفحه فیسبوکش نوشت: «بعد از ماه‌ها تعمق و بحث، جوابم را می‌دانم. می‌توانستم این پاسخ را برای اولین مصاحبه‌کننده‌ای که در نشست خبری ازم خواهد پرسید نگه دارم اما ترجیح دادم پیشاپیش، آن را با مهم‌ترین آدم‌های جهان کهکشانی به اشتراک بگذارم؛ شما هوادارانی که در طول پنج سال گذشته، به طرزی باورنکردنی حامی و مشوق‌مان بوده‌اید.» کارگردان 46 ساله امریکایی در پایان خبر ادامه همکاری با تهیه‌کنندگان جهان سینمایی مارول را اعلام کرده است: «به این ترتیب، بله. من برای نویسندگی و کارگردانی «نگهبانان کهکشان بخش 3» باز خواهم گشت.»

پیش‌بینی می‌شود افتتاحیه «نگهبانان کهکشان بخش 2» (Guardians of the Galaxy Vol. 2) با 150 میلیون دلار فروش در گیشه آخر هفته امریکای شمالی رکوردشکن شود. نخستین بخش این مجموعه سینمایی در سال 2014 روی پرده رفت و با 773 میلیون دلار فروش جهانی به کار خود پایان داد – که 333 میلیون دلار از کل فروش فیلم، سهم گیشه امریکای شمالی اعلام شد.

دومین بخش جدیدترین محصول مشترک استودیوهای مارول و دیزنی از پنجم ماه مه (15 اردیبهشت) توسط «دیزنی» به عنوان استودیوی پخش‌کننده فیلم در سینماهای سراسر دنیا روی پرده می‌رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی